Welcome to my Page

Followers

Saturday, March 20, 2010

apa lagi emma??

lately aku akui aku agak emotional.. no doubt.. memang aku emotional.. things got out of hand.. aku sendiri tak dapat kawal.
aku kadang-kadang do things that i shouldn't do. aku tak paham betol.maybe kepala aku ni terputus wayar or maybe aku biul sikit.emma dah..jangan nak mengarut lagi dah..ok??ok...back to what i was talking about just now..mari aku bagi senarai perangai pelik aku sejak kebelakangan ni..
1.more and more sad songs through the speaker of my hanphone and laptop
2.im a bit untalkative nowadays.thank you.
3.im in black.
4.aku kurang jaga makan and minum
5.aku tak terurus.well,selalunya aku make up sikit-sikit.tapi sekarang main tangkap muat je.
6.argh!!to much to type down here. malas dah nak senarai.sikit-sikit dah la ye..??

well..
by the time aku type ni, aku tengah dengar alunan muzik dari enrique.tired of being sorry.ok-ok..aku dengar lagu jojo pula.too little too late.

blog ni memang untuk aku.tempat aku meluah perasaan.tempat untuk aku mengadu certain things yang aku tak dapat cerita pada siapa-siapa.tempat untuk aku maki orang.hehehe...funny me..
my subconsious mind cakap emma gila.hahahaha..

aku tengah mengharap ni. mengharap benda yang dah jadi untuk jadi tak jadi.alamak.cakap berbelit-belit la aku ni.hm...paham tak agak-agak..??ok-ok...aku baca 2 3 kali tadi ok saja.aku paham.kira ok la tu kan..?
hehehe..im loving my self..jojo cakap..bukan aku..

i wish these things could just stop bothering my days and nigths. aku tak nak ingat pasal dia.(*remark dia is z).dan aku juga tak nak ingat (alamak.perut berbunyi.lapar dah) dia (*remark dia yang ni is f) tapi makin aku nak lupa makin banyak things about dia yang aku figure out.can you image how hurt my feeling is right now?maybe not.what's the point.people just dont give a damn.how care?asalkan hati sendiri puas and happy kira ok lah.biarlah orang lain nak rasa apa pun. hm..

aku akan terus pretending im okay. keep this fake smile for everybody. laughting and fooling around. but thru out the night,hanya aku, blog-blog aku, diari and tuhan sahaja yang jadi saksi kepada transformasi aku. at night aku ialah aku. aku tak kan dapat tipu diri aku all day long. tapi aku dapat berlakon untuk orang all days.

No comments: