Welcome to my Page

Followers

Monday, January 4, 2010

.

Sekarang pukul 12.16 a.m.. tarikh nya, 04 Jan. 10.. maghrib tadi (03 Jan. 10), insan yang ku sayang telah berangkat pulang ke Kuala Lumpur untuk sambung pengajian nya. Hati ni rasa sangat sayu saat diri nya melabuhkan diri di kerusi tren itu. Aku menghubunginya dengan iringan airmata. Sungguh! Aku amat sayangkan dirinya.


Dia cinta abadi aku,

Dia kekasih setia aku,

Dia kongsi dunia aku,

Dia syurga indah aku,

Dia pengubat rindu-rindu aku,

Dia pujaan aku,

Dia putera berkuda aku,

Dia rima dalam lagu aku,

Dia seri hidup aku,

Dia segalanya bagi aku.

Hrm..

Dia macam comferter aku,

Bila aku sejuk, aku guling-guling bersama-sama dia.

Dia macam koleksi badak aku,

I just can’t live without the hipps.

Dia macam laptop aku,

Sangat mahal dan limited edition, susah nak dapat.

Dia macam kertas A4 aku,

Putih bersih. Suci.

Dia macam seluar jeans aku,

Ada 1 je. Nak cari yang sama, tak mungkin ada.

Dia macam kasut-kasut aku,

Kalau tak ada aku nak jalan pakai apa.

Haha..

Dia segalanya dalam hidup aku.

Sayang,

Aku tahu kau sangat takut.

Sudah terlalu lama kau gantung hubungan kita ini.

Dua tahun hijrah. 24 bulan. Persamaan dengan 730 hari.

Namun, aku tak sedar masa yang begitu lama sudah berlalu.

Aku leka bersama bayangan cinta antara kita.

Kau risau aku akan berubah hati?

Mungkin aku akan berubah hati jika aku hanya bertepuk sebelah tangan.

Tapi kita bertepuk sama-sama bukan?

Jadi jangan di risaukan lagi.

Kau tahu bukan?

Adalah menjadi satu kepayahan untuk aku berulang kali jatuh cinta.

Kau juga tahu bukan?

Cinta aku untuk seumur hidup.

Dan,

Cinta itu aku simpan untuk di kongsi bersama kau.

Sayang,

Entri ini untuk kau.

Maafkan aku kalau aku seksa zahir mu.

Batin belum lagi kan?

Hehehe =)

Sayang...sayang...

Aku ingat lagi akan definisi cinta bagi kau.

“bagi aku maksud cinta tu memberi kasih sayang, mempercayai antara satu sama lain, tak terlalu ego, ikhlas dalam tiap hubungan, kejujuran & kesetian”

Itu kata kau..

Sayang..

Kau tidur la dulu.

Oh..lupa..terima kasih untuk hadiah yang sangat bermakna ini.

Aku akan jaga anak kita elok-elok.

Sayang, untuk kau aku sanggup berubah. Aku janji untuk tunggu kau hingga sampai masa nya.

P / s : Kau ash. Aku tira. Ok? hehe

No comments: