Welcome to my Page

Followers

Thursday, January 14, 2010

.

kesakitan yang kau berikan tu terlalu kuat.
sampai lebam siku aku.betol.
biru.bengkak.berdenyut-denyut.
kaki aku juga sakit.
hm..
aku akui.aku seorang yang panas baran.
jangan buat aku marah.
kenapa ada yang lain?
dia : saya sunyi awak.
aku : kenapa sunyi?
dia : sebab awak sibuk.
aku : tapi saya tak pernah abaikan awak.selagi boleh saya akan hubungi awak.tak cukup lagi?
dia : maaf.
aku : awak sayang saya?
dia : sayang!
aku : dia??
dia : tak.
aku : tak apa?
dia : saya tak sayang dia macam saya sayang awak.saya sayang dia macam awk sayang kawan-kawan awak.
aku : awak sanggup kehilangan saya?
dia : tak sanggup.
aku ; dia??
dia : yup.
aku : yup apa?
dia : saya sanggup kehilangan dia.

aku rasa terbakar bila baca ayat-ayat itu.
aku gila kan dia?
aku yang rosakkan hubungan mereka?
aku dan aku lagi yang salah.
ya.aku gila.tapi masakan pokok bergoyang kalau tiada angin.
sayang,
mana satu ni?
sini sayang.sana sayang.
pilih lah sayang.tak baik mainkan perasaan orang.
aku salah faham?
ok.kalau aku yang salah faham,siapa emma yang kamu berdua maksudkan?
aku kan?
ke ada emma yang lain?
oh.lupa.bukan aku saja bernama emma.
ok..tapi kejap.
emma yang kamu berdua maksudkan tu, eja dia dua 'm' juga?
oh.maaf.lupa.
nama commercial.
maaf.

sayang,
aku terlalu bijak untuk dibodohi mengenai hal itu.
mungkin aku masih bodoh.
kerana masih inginkan kamu.
ye.
kerana kamu cinta aku.
aku sudah beritahu bukan?

penat lelah aku,
kesakitan aku,
hilai tawa,
esak tangis aku.
semua untuk kamu.
kerana kamu.


hargai aku.
hargai peluang kedua.

1 comment:

yuikaoru said...

org y x menghargai peluang kedua x patut dihargai..
x slh berikan peluang kedua tp perhatikn dia...
jgn biar dipijak kepala.
-sincerely from yuikaoru