Welcome to my Page

Followers

Sunday, January 31, 2010

.

.

tiada yang mampu buat aku tenang setakat ni.

pipi aku kebas. mata aku pedih.kepala aku berat.
petang ni hanya linagan air mata yang hadir.
mungkin tidak kelihatan.
kerana hati aku yang menangis.

mungkin salah aku.
mungkin aku belum cukup sesuai di mata dia.
mungkin aku banyak kurang dimata dia.
aku tak salahkan dia.aku tak salahkan sesiapa pun.
aku salahkan diri sendiri.

kerana aku suka sakitkan hati sendiri.
fikiran aku celaru.jiwa tak menentu.
aku rindu.rindu pada nya yang dulu.

yang aku tak tahu apa rahsia dia lagi.
satu per satu aku tahu.
bila tahu tiap-tiap satu tu
macam putus arteri-arteri darah..

sayang,
cuba lah fahami aku.
tiap kata aku luahkan hanya antara kita.
kenapa kau kena buka pekung didada?
kenapa rahsia kita dibicarakan pada yang lain?

aku bangga kerana sahabat aku ialah kekasih aku.
terlalu banyak yang kita kongsi bersama.
kalaupun aku disimbah asid,kenangan kita tetap aku ingat.


apa lagi khabar yang menyakitkan akan aku tahu?
apa aku mampu hadapi semua tu nanti?
apa aku tabah?
makin lama jiwa aku makin sakit.makin lama makin terluka.
makin lama aku makin hilang ketabahan.
dulu aku mampu tersenyum walaupun hati ini terluka.
sekarang,secebis kata-kata mampu membunuh aku.
sayang,jangan bunuh aku.

2 comments:

♥ Nur Asilah Mohammad ♥ said...

huhu.. b'sabar jee...
& kuwat kan hati.
=)
i pon penah jdik mcm u dulu.

saya saja said...

tq sayang... =))