Welcome to my Page

Followers

Wednesday, January 26, 2011

:: sakit nya Ya Allah ::

aku menangis lagi malam ni gara-gara Fb.

aku rasa  macam orang bodoh gila.

aku benci gila bila air mata keluar.

aku ni dah la tak makan,tak cukup tidur,pedih mata,hati tak tenang.

Ya Allah.

mula-mula cakap benci aku. lepas tu cakap tak sayang.

letak fon macam tu je. aku dok cakap cakap macam orang gila.

susah sangat ke nak faham aku?

susah sangat ke nak cakap elok elok dengan aku?

hina sangat ke perempuan macam aku ni?

aku rasa terhina sangat dengan apa yang dia buat.

aku rindu adik adik aku yang selalu sapukan airmata aku bila aku menangis sedih.

mereka pengubat pilu aku.

walaupun aku belum pun kahwin,atau beranak. tapi aku dah dapat rasa kasih sayang dari anak anak kecik.

bila aku sedih sebab gaduh dengan mak ayah,gaduh dengan dia,adik adik aku mesti akan reda kan aku. (kecuali bila mereka tidur n tak tahu aku menangis )

sumpah rasa terhina dengan dia.

aku tak tahu laaaaaaaa. kalau mati tu bukan dosa,aku dah lama bunuh diri. aku tak sanggup menangis.

faiq,eqah,along rindu.



1 comment:

mimie swifty said...

sabar ema..Allah kan ade..mengadu kat DIE :) k dear??