Welcome to my Page

Followers

Thursday, July 15, 2010

Ada sikit rasa ♥


comel kan koala ni ?

gambar koala ni xada kene mengena
dengan entri malam ni.


Kalau saya sejuk,
Tuhan bagi matahari untuk panaskan saya,
kalau saya panas,
Tuhan bagi angin untuk sejukkan saya ,
dan..
kalau saya sunyi..
Tuhan bagi awak untuk jadi teman saya,
supaya saya takkan sunyi lagi!


Jangan menoleh ke belakang,kerana aku akan menangis

Dan jangan pula terlalu ke hadapan kerana aku akan lelah mengejarmu,

Tapi sentiasalah disisiku untuk menemaniku,seperti sekarang….




Kiranya tempias membasahi jendelamu

Itulah air mataku mengingatimu

Tanpamu sedari ada darah di jarimu

Itulah tandanya sesuatu terjadi kepadaku

Andainya kau terbatuk

Itulah tandanya aku termimpikanmu

Andainya kau tersedar

Tika Al Quran mendayu di subuh sunyi

Itulah tandanya aku pergi dulu sebelummu

No comments: