Welcome to my Page

Followers

Thursday, July 22, 2010

oh GOD~

for Ages long...

dulu aku pernah jatuh hati dengan seorang lelaki.

Seseorang yang tak menyayangi aku.

Tapi dia seorang yang baik.

Dia sentiasa mengajar aku yang cinta bukan segalanya.

Dia kecewakan aku disaat aku perlukan dia.

Dia hilangkan diri.

Lepas tu,aku nekad untuk permainkan semua cinta.

Aku khianati cinta semua lelaki yang aku kenal.

Aku yang buat mereka sukakan aku.

Aku juga lah yang kecewakan mereka dengan bangganya.

Sekarang.

aku bersyukur.

Terima kasih ya Allah.

Engkau dah temukan aku dengan seorang lelaki yang sangat baik.

Seorang yang sabar dengan kerenah aku.

Seorang yang dapat menerima aku seadanya.

Hidup tak selalunya mudah.

aku di uji oleh Nya sekarang.

Semoga aku mampu menghadapi nya..

Aku sangat gembira disisi dia..

No comments: