Welcome to my Page

Followers

Sunday, August 29, 2010

~

dah lama rasa nya aku tak berceloteh .

sebelum aku menaip karya ni , aku sempat sekali imbas entry-entry blog kawan-kawan aku .

malam ni aku rasa macam rajin untuk bercerita mengenai seorang wanita a.k.a perempuan .

(*wanita ni macam dah tua sangat . perempuan macam ok sikit kot )

wanita ni (ayu bukan nama sebenar ) seorang yang cepat jatuh hati . sangat cepat .

satu hari dia terpandang seornag mamat di tempat awam . tup**

terus dia rasa tertarik untuk kenal mamat ni . cute boleh tahan . tak tinggi tak jadi masalah bagi ayu sebab ayu pun rendah je .

tapi . . . . mamat ni smoking . (*haish ! )

tak pe la . boleh dimaafkan kot . hehe . macho punya pasal .

ayu berusaha untuk tahu nama mamat tu . nama mamat tu mirul (bukan nama sebenar )

dia tergerak hati untuk cari profile facebook mirul .

ahah ! jumpa ! gembira nya hati ayu . terus dia  tekan butang add as friend .

dalam hati ayu ,

; ayu ! jangan la .
: ish . ayu , bila lagi . kalau kau tak mula kan , nanti kau gigit jari .

tiba-tiba , mirul approved . waa !

tanpa fikir panjang , ayu terus chat dengan mirul .


; hai awak .
: hai .

banyak dan panjang lebar lagi dia chat . tapi dengan sepatah perkataan ni buat ayu rasa benci pada mirul .

: dah la . jangan ganggu saya lagi .

niat ayu cuma untuk berkawan . ayu marah sangat . sampai sekarang .


(* kawan-kawan , bila saya rajin,saya sambung ya ? )


No comments: