Welcome to my Page

Followers

Sunday, August 1, 2010

Sebelum pejam mata ~

Sebelum aku tidur , pejam mata ,

Aku akan tengok item-item kesayangan aku yang tergantung pada katil ni .

Di rumah sewa aku yang serba ada ni , aku tidur atas katil double decker .

(*betul ke eja macam ni ? apa-apa je la ! )

Aku gantung macam-macam benda yang boleh digantung .

Semua tu yang aku sayang .

erm...


Aku gantung cermin mata hitam yang aku beli masa nak pergi genting ,

(*nak pergi date punya pasal . rm 15 je satu )

Aku gantung rantai pemberian buah hati tersayang .

Loket rantai tu ada ukiran nama gabungan aku dan dia .

"EmAfIq"

Aku gantung skarf rambut , getah ikat rambut , sepit rambut .

(*aku sayang rambut aku okay ? its brownish . ori ni . tak main la dye . )

Next is ..

Aku gantung ID kolej .

(* aku sayang ke ID kolej tu ? *think emma think * aha ! memang kena sayang . sebab kalau tak ada ID aku kena saman nanti )

Kalau ada ID , mesti kena ada tali ID .

Aku turut mengantung tali temali ID yang multi colour and size pada katil aku .

wawawawa .

Aku suka tengok semua-semua tu sebelum tidur .

(* aik..tak tengok gambar orang tersayang ke ? siapa cakap tak tengok ?
nak kena pukul ? mesti lah aku tengok sebelum tidur . tapi aku save dalam HP dan lap top gambar dia . he is not a public figure . mana boleh bagi orang lain tengok .)

okay lah . jom tidur sekejap .

No comments: