Welcome to my Page

Followers

Saturday, August 7, 2010

Is there any ?

lately aku rasa sangat kosong .

sunyi yang melampau .

aku cuba buat macam-macam untuk penuhi kekosongan hati aku . senang untuk mereka bagi judgement about apa aku rasa kerana mereka tak rasa apa yang aku rasa .

mungkin aku terlalu emotional .
(*ya . mungkin aku juga dah mereng )

kenapa aku rasa kosong sedangkan ramai kawan sekeliling aku .
banyak benda yang aku buat sampai lewat malam .
tapi aku tetap sunyi .


kalau dulu
(*zaman aku jahil dan buta )

aku akan buat sesuatu
(*bukan sesuatu tapi banyak )
untuk hilangkan kekosongan aku tu .
aku akui aku bukan perempuan yang baik seperti mana yang menjadi idaman lelaki malaya sekarang . aku sangat nakal dan jahat .
(* aku tahu lah )

aku akan merokok ,
(*perlu ke aku cerita kat sini ? argh ! ni belog aku . aku punya suka lah )
aku akan berjinak dengan dunia malam .
jadi kutu rayau malam .
aku akan jadi sangat nakal .
berkawan dengan lelaki yang akan buat aku lupa masalah .
bercinta dengan ramai orang sekaligus supaya tak sunyi .
aku sentiasa senyum tapi hati aku kosong .

tapi sekarang , (*aku dah insaf ok ? )

aku sunyi , aku nangis .
aku rasa bosan , aku nangis .
aku sedih ,  aku tak makan .

aku cemburu dengan mereka yang sedang bahagia .
(*bahagia kah mereka sebenar nya ? mungkin . di mata aku mereka bahagia . )
wajar kah untuk aku rasa sedemikian ?
aku sentiasa senyum tapi jiwa aku menangis .
aku juga mahu rasa semua tu .
 sudah lah emma . tak ada faedah nya bercerita lagi .
tak mungkin ada yang faham apa yang kau rasa .

No comments: