Welcome to my Page

Followers

Wednesday, August 11, 2010

~ rindu bekas tunang aku ?

duhai belog .
hanya pada mu aku mengadu nasib .
sesungguh nya aku ...
(blaa blaa blaa blaa ~~ )

sudah sudah tolong jangan mengarut lagi .

haHa .

hurm .
entry di pagi ramadhan ni ialah mengenai isi hati aku .

(*cewah . caya lah . jiwang sial . hoi ! baca dulu la . kemudian baru tekan pangkah . okay ? tolong la . serious ni .)

sebenar nya aku sangat merindui si Dia .

aku selalu ingat kenangan antara kami berdua disamping rakan-rakan .

aku ingat lagi kali pertama kami jumpa secara tak sengaja di Perdana Bowl .

(* aku main bowling for the very first time . HaHa )

aku ni mula-mula tak nak main sebab nak pegang bola bowling tu pun tak reti . gila kentang nak main dengan kawan-kawan yang dah Pro . kemudian .. (jeng jeng jeng)

"awak tak nak main ke? try la main . mari saya ajar "

"haa ? ok . "

kemudian ..

"awak ,kalau awak kalah , awk belanja saya . "
wah ! action nya aku . baru strike 1x dah berlagak .

" ok . kita bet . "

bila dah last frame, mata sama . jatuhan pin pun sama .

" awak , saya menang . ni first time saya tapi saya dapat sama dengan awk . kira saya menang lah kan ? hehe "

dari situ lah kami kenal , bertukar-tukar nombor telefon bimbit .

aku ingat lagi kata-kata ni .

" engkau tengok je aku ni , baju ketat , seluar londeh , tapi poket tebal beb ! "

masa awal-awal memang la aku ber 'aku engkau' je dengan dia .

rock punya pasal .

sekarang , kalau guna aku engkau dah rasa kasar gila dah .

semakin hari aku semakin kehilangan dia .

sekarang , ada insan yang mirip wajah dia .

bukan wajah saja , malah cara bercakap , cara jalan , nama sama , semua mirip .

mereka macam kembar .

aku diuji sangat-sangat .

tuhan saja yang tahu bertapa aku rindui bekas tunang aku itu .

salah ke kalau aku rindu ?

si Dia suruh aku keluar dengan 'kembar' tu ,

keluar ? chat di FB pun susah .

haish !

afiq afiq . pelik-pelik .

si Dia kata kalau suatu hari nanti di takdir kan dia pergi dulu , dia nak 'kembar' itu jaga aku sebaik mungkin . hello ? aku boleh jaga diri sendiri la .

si Dia juga kata yang si Dia nak aku berkawan dengan 'kembar' supaya nanti aku hilang sunyi tanpa si Dia disisi lantaran hubungan kami yang sudah putus itu . sekarang kami cuma kawan .

'kembar ' andai kamu membaca entri malam ni , kamu akan tahu siapa kamu .

sebab itu aku meminta izin mu untuk letak gambar mu di belog aku .

dan izin kan aku untuk terus berkawan dengan mu .

aku janji , kita akan jadi kawan semata-mata .

insyallah . (*amin)

sudah . aku penat . tadi nampak 'kembar' berfutsal . wOoW !

hehehe .

tidur jom !

ZzZzZz ~~

No comments: