Welcome to my Page

Followers

Tuesday, March 22, 2011

. : entri khas buat dia part 3 : .




hari ni dah 22/03/2011. Aku makin nervous. 24 ni dah gerak pg sana. dia nak ke jumpa aku? serious aku takut. dia macam dah taknak jumpa aku. semalam aku terbayang. aku dah sampai KL. tapi tak ada siapa2 pun nak jemput aku kat stesyen. tak ada siapa2 pun yang datang nak jumpa aku. aku call, aku messege, tapi tak ada balas apa2 pun. sekarang aku tengah tak sedap badan. rasa macam nak demam. aku takut. aku tahu aku terlalu fikirkan hal ni. tapi, salah ke?


semalam aku keluar dengan kawan2. aku beli 1jersi untuk dia. aku harap dia suka. kat depan aku sekarang ramai couple2. tapi aku? sorang2. HP pun tak ada bunyi2. tak payah cas pun sebab bateri tak luak. aku tak tahu nak buat macam mana sekarang. aku takut. macam mana ni?? 



No comments: