Welcome to my Page

Followers

Saturday, March 12, 2011

. : entri khas buat dia : .

[......Seribu SMS dengan ayat berjela tu tak setanding pun kalau nak banding dengan satu SMS yang kau tunggu even cuma ada " Hai, morning :) "......] ayat di copy dari blog kak feeza. aku setuju sangat !
 
 ................tapi.............
entry ni bukan untuk si dia tersayang semata2.. tapi juga untuk kakak kesayangan aku yang selalu di timpa musibah..she is my kak feeza . ( click link to untuk tahu kenapa. ) 

aku bukan nya tak de keje nak update entry dengan sibok2 jaga kain orang.. just that aku sedih and kesian dengan kakak aku tu.. single mother at the age of 22.. horror kot kalau kene kat aku.. aku ni nak shopping barang dapur pun terkedu2..ni kan pulak nak jaga baby sendiri.. tatkutttt..!!

apa2 pun aku harap aleeya n kak feeza always di limpahi rahmat.. tuhan sayang korang..sebab tu banyak dugaan yang datang..

No comments: