Welcome to my Page

Followers

Tuesday, March 29, 2011

. : i need you : .

ok ok..aku rasa lately entry aku is all about him..kn? kn? kn? sampai kan tak ada orang nak baca lagi dah..kn? tapi apa aku kesah. ni blog aku.. tempat aku meluah ludah..wekk!! aku tak heran! huh!

aku rindu dia lagi la.. kenapa susah sangat kita nak get over it bila kita sayang dia macam gila??

aku baru je niat nak move on. yela, aku dah tak tahu nak buat macam mana lagi. aku dah pujuk, aku dah mintak maaf, aku dah pergi KL semata2 nak jumpa dia and to show how much he means to me. tapi i gain nothing. not a little bit as i hope for. kadang2 aku rasa macam bodoh. (memang bdoh pun!) tapi apa aku boleh buat. aku sayang dia lebih dari segala2. aku dah try tak msej dia. tapi end up, jari aku tup tap tup tap,sent! 

i don't seems to have any idea of why i did all those. argh! seksa tahu tak? lagi dua minggu final exam. aku, still in the state of stressing my mind, ripping out my heart. broken gila rasa. kalau aku ni anak jutawan, millionaire ke apa yang kaya2 tu, aku dah stop belajar, pergi jalan2 ke oversea, ke mana2 je untuk stay away dari cari dia. yela. dah terang2 dia tak nak aku. for what aku nak terhegeh2 lagi kan?and and, kalau aku ni bodoh gila, aku ni tak beragama, aku dah lama gantung diri sendiri. weh, aku seksa zahir batin tahu tak?

tapi believe me. it is much easier to say it out loud rather than doing it. bahu yang memikul lagi berat dari mata yang melihat. percaya la! 

tipu kalau aku cakap aku tak fed up trying. tapi apa lagi daya aku? aku penat jadi orang bodoh. tapi aku tak boleh tak ada dia. lagi tipu kalau aku cakap aku tak rasa apa2 bila dia cakap," kita dah tak ada kene mengena". tipu sangat2! haktuihh! aku tipu! tapi aku gagah kan jugak. demi nak bersama dia balik. aku taj ada jaminan yang kami akan kekal sampai bila2 andai bersama balik. tapi one thing yang aku jamin, aku akan berubah kepada yang lebih baik dari dulu. trust me!  

konklusinya, aku boleh cakap yang aku fed up tapi hati aku tak pernah fed up. aku sedih bila dia buat tak tahu, tapi aku ni degil sangat. nak kejar jugak benda yang dah tentu2 bukan milik aku.

ok2. aku out dulu. aku nak nyanyi.nak lebat kan lagi hujan kat luar tu. good night readers. 

p/s : nik sharil afiq mokhtar, i need you. i miss you and i'll never ever going to stop from loving you. not even once.

No comments: