Welcome to my Page

Followers

Thursday, April 7, 2011

. : :.

hati aku tawar. tapi andai kau hadir lagi, singgah di laman ni lagi, aku akan rasa manis tu balik. tu aku pasti. 


aku ponteng aktiviti hari ni sebab aku nak buat final projek. tapi pagi2 lagi aku dah di kejutkan dengan 1panggilan telefon. oh dari kawan. nak ajak ponteng sesame. hehe. terus otak aku melayang ke KL. apa kau buat kat sana ye? tidur lagi ke? adehh. rindu nya nak tanya khabar dari dia. tapi..~~ hati ni, makin lama makin sakit dengan perbuatan dia. walhal bukan salah aku. lelaki yang berjiwa keras. masih ada yang sanggup  korban kan bahagia demi ego. aku tak faham kenapa.


aku MMS gambar aku dan dia, sent! cukup lah 1mesej untuk hari ni. dulu, tiap2 hari mesej. lepas tu, beberapa jam sekali mesej.sekarang sehari 1mesej. nanti? mungkin tiada terus. kau yang mahukan sebegini. bukan aku. jari aku masih menari2 atas keyboard. mencari sesuatu yang boleh buat aku sibuk. baru aku tak mesej kau.

sayang,kau tahu? hati ni sangat2 sakit. aku tak doa kan keburukan pada kau tapi andai 1hari nanti semua ni jadi pada kau kau yang terkejar2, baru kau tahu derita hati ku. 

pernah jugak dulu aku baca petua2 untuk tahu adakah dia masih mahukan kita atas tidak. contoh nya, call @ mesej dia. dalam 1hari, make sure ada. nanti hilangkan diri secara tiba2. tunggu dan lihat. dia cari kita ke tak. kalau aku plastik, aku boleh tunggu. aku boleh buat semua benda. tapi sayang! aku manusia yang bernyawa. berjiwa manusia, berakal cergas, masih punyai ruang di hati dan fikiran untuk simpan semua memori. 

pernah juga dulu aku fikir. tanpa cinta, kenapa orang lain musnah? aku boleh berjalan tanpa cinta. tapi, sekarang. aku termakan kata2 sendiri. table turns. sungguh! 

aku rindu  kau kekasih hati!

No comments: