Welcome to my Page

Followers

Tuesday, April 12, 2011

dah basuh bersih

Hey2.. 

:) hari ni aku nak senyum dan melangkah dengan irama baru. hehe. bukan apa, semalam aku call dia. dia angkat. we speak well (sampai habis kredit aku dibuat nya!)

 konklusi? 


aku dan dia = nothing. yes nothing. aku dah lepaskan dia macam yang dia mintak. dia nak bebas dari aku? ok go on. aku cakap aku dah ada orang lain. ( Im a liar! ) haha! memang aku ada mesej dengan someone. tapi bukan untuk 'bercinta'. and yes memang aku seksa diri sendiri. tapi demi dia juga. aku tak nak dia tahan diri demi aku. maksud aku, tak bercinta, tak terima orang baru sebab aku pun tak ada orang baru. caused he said so. so aku buat cerita macam tu.

 jahat? ok. aku memang jahat. puas hati??




hee.. kawan2, susah kan nak tengok laki letak gambar romantik2 dengan GF kat profile picture ? kawan2, nak tanya lagi.. kenapa laki cuma berminat nak kenal, nak num fon apa semua dengan gadis2 yang dahi licin je ek? habis yang tak dahi licin macam aku (mungkin juga kamu yang baca ni) macam mana? tak ada orang nak minta num la ek? teruk2! 


haha! ingat laki je ke tahu pilih2? perempuan un lah! macam aku, even aku ni tak lawa, tak licin dahi nya, tapi aku memilih. haha! aku nak yang kulit sama cerah, tinggi sama (salah tu. sepatut nya sama rendah.) tak smoking, rambut pacak (macam landak) haha! and paling penting, tak malu untuk ngaku aku ni GF dia. ok?? very mengada2 la aku ni kan? tapi kisah pulak aku. hahahahaha!

No comments: