Welcome to my Page

Followers

Saturday, April 9, 2011

. : kau tak kan faham siapa aku :.

malam ni aku rasa aku sangat sunyi. tak tahu kenapa. esok ada test kimia, tapi aku rasa stress. maybe last week terlalu banyak kerja kot. entah la. and one more thing. aku penat. aku rindu dia. yes. I'm not kidding! 

hey Mr. You, i miss you. you know? text me. say u missed me too. could you do that for me? i guess not. right? 

aku rasa aku nak naik moto lagi malam ni. boleh? aku nak jadi minah rewang. entah. aku rasa no use. aku rasa nak memberontak. aku tak tahan lagi. too much pressure. tapi siapa lagi yang aku ada? aku dah tolak semua kawan2 yang aku pernah ada dulu. sekarang aku ada kawan2 yang baik2. yang baru. 

dulu, dia tak suka kawan2 aku. ok. aku tukar. demi dia. tapi sekarang? mana aku nak cari mereka balik? aku tahu aku jahat. kan?

aku tahu lelaki tak pandang perempuan macam aku.
aku kasar. aku tak cantik. aku tak pandai. tak kaya.tak ada apa2. mulut jahat. perangai teruk.

aku cuma aku. emma noordin. ni lah aku. perempuan yang kosong.
aku tak bahagia. aku mencari sesuatu untuk tumpang bahagia. makin lama aku makin jauh dari bahagia yang aku cari. 

( ok. laptop aku buat hal! u_u ) 

dah 3bulan. mana dia? aku tahu aku gila. aku still harap one day, dia akan cari aku. text aku. cakap something nice. 

maybe just, 

"salam..tengah buat apa? busy tak? nak mesej jap boleh?"

then for sure, even aku busy aku akan tetap balas mesej tu. 

"wasalam..tak busy pun..tak ada buat apa2..kenapa?"
(ok. maybe time tu aku dalam kelas or something tapi for you, aku tak kisah)

" i miss you emma"

and after dapat mesej tu, demi Allah. aku akan menitiskan air mata aku. air mata happy yang teramat sangat. aku akan kelu lidah. maybe aku tak balas mesej tu. tapi after that aku akan call. cakap dengan esak tangis. 

hanya tuhan saja yang tahu. aku sangat2 merindui dia.

kalau aku balas pun aku akan cakap :

"i hate you. i hate you. i hate cause it took you so long to say it" 

aku sayang kau sangat2 Afiq.

tapi tak mustahil ke untuk semua tu jadi? aku rasa semua ni mustahil. aku ni selalu mengharap sesuatu yang sangat susah untuk jadi. kan? Im such a day dreamer. Shame on me!

p/s : Im still not over you. 

No comments: