Welcome to my Page

Followers

Friday, April 1, 2011

. : fed up! : .

hai2.. hari ni aku akan jumpa dia buat kali terakhir.. (i guess..) hati aku ni memang dah sangat2 tak tahan lagi dah.. even aku still sayang dia, rindu dia, and yes still berharap dia still ada perasaan pada aku.. tapi what to do..? aku pun ada perasaan..aku pun ada maruah.. as if salah aku ni macam aku pernah tidur dengan laki lain, then kantoi dengan dia kebetulan pulak aku and dia dah kahwin kn?? walhal bagi aku, salah aku masih boleh di maaf kan bila aku dah sincerly mintak maaf and menyesal yang teramat sangat. kan? 

everybody deserve their second chance kan? (aku speaking ni entah betul entah tidak..huhu) adeehhh.. aku tak tahun selama mana hati aku akan bebal macam ni.. tak tahu la petang tadi tiba2 hati ni jadi keras lain macam sampai aku tak rasa apa2 even dia text aku dengan nada marah2.. maybe aku dah tawar hati kot.. thank God sebab Allah dah makbul kan doa aku yang satu ni iaitu untuk walk this pain smoothly without any suffer. 

aku admit, aku memang dah buat macam2. tapi hasil nya tetap nothing. so aku harap malam ni, apa yang aku rancang aku jadi macam yang aku rancang.. apa rancangan nya? jeng3.. next entry aku akan bagi tahu ok?

and yes..hati aku memang still taken by NIK SHARIL AFIQ BIN MOKHTAR.. well, just to share dengan dear readers ( berlagak macam ramai je yang baca kn?) dulu, mak dia macam ada something2 dengan bapak aku..nenek aku nak mereka kahwin..tapi bapak aku tak nak bila kenangan kan darjat yang jauh beza.. korang pun tahu kan, dulu darjat tu sangat penting.. and now kebetulan aku in to dia sangat2.. cerita about our parent ni di cerita oleh nenek aku. if dia (nenek aku) tipu,maka aku tipu korang jugak lah..hehe..

ok lah.. aku nak pergi tambah semangat..maklum lah..malam ni nak pergi putus dengan redha and rasmi nya.. andai dia untuk aku, nanti ada lah tu jodoh..andai bukan, aku tak nak bercinta lagi buat masa ni..aku serik nak jatuh hati..ok dah2..nanti aku sebak..hilang pulak bebal and kebal aku ni..dah..diam! shut up! shuhhh!!!! hhehehehe tata

No comments: