Welcome to my Page

Followers

Tuesday, April 19, 2011

semalam dan semalam

ini cerita tentang semalam dan semalam dan semalam yang lalu.

hari ini aku sibuk dengan kerja luar kolej. uruskan hal peribadi kat rumah nenek yang telah besarkan aku selama ni. =) Thanks Tok bagi upah. hehe.

ok. back to what I want to say. 

semalam, perit hati aku.
nak marah, salah. nak lepas, salah.

bahu siapa yang ada lagi untuk aku?

kenapa bukan kau?

abah, 
" kan abah dah pilih. abah dah cari yang terbaik untuk anak abah. tapi along tolak. tengok sekarang. pada W*n lah jodoh nya. abah tak suruh kahwin sekarang. tapi elok lah berbaik2 dulu. berkawan2. kenal hati  budi. nanti buat lah keputusan nak terus kan ke tak."

abah, ketahuilah.
hati anak mu ini dah tertutup. cukup lah. cinta semua dah basi.
semua patut buang. maafkan along. tapi W*n bukan orang nya.

adehh..
balik2 ayah aku suruh aku dengan pilihan dia. common la.... aku baru 21.. bukan 31..
ok. ok. bukan baru 21 tapi dah 21.. ok aku tua. so what? aku bukan nya nak monopause esok2. ish ish ish.
hidup ni lama lagi. aku tak nak dengan pilihan ayah aku sebab dia terlalu baik bagi aku. korang pun tahu kan? aku ni jahat gileeerrr.. ngeh ngeh ngeh.. =P dia tu alim ala2 ustaz.. belajar sekolah agama apa semua. so not me. kang tak pasal2 aku marah dia sebab dia,mesti la nak aku pakai macam ustazah. memang bagus. tapi bukan sekarang. nak berubah macam tu kena ikhlas kan? demi Allah kan? aku tak terfikir or terbukak hati untuk tu lagi. nanti sampai masa, aku akan berubah. tunggu la.. orang cina kata, man man. slow2.

now, visi misi aku just nak skor pointer tinggi sem ni. dapat ke tak? aku tak tahu. tapi aku akan work hard. siang belajar, malam keluar. hahaha. hard ke macam tu?? what ever la korang nak kata apa. aku ni jenis study kejap, relax kejap. baru masuk kepala. jangan push2. kang 1 apa pun tak masuk. haha. ok la.. aku nak sambung buat past year. Genetic and reproduction ni sangat detail and complicated gileeeerrr.. tak masuk kimia and internet programming lagi.. adoooii and adoiii.. and double infinity of adoiii... huhu

owh..and no more story of love. sebab cinta aku dah mati. =)

No comments: