Welcome to my Page

Followers

Thursday, April 21, 2011

cer-pan

*cer-pan is cerita panjang


morniingg.. hari ni morning aku memang morning yang betul..pukul 7.41 am.. kenapa morning sangat ni ye? kejap lagi aku story telling.

 first thing first. semalam aku ber'sms' dengan Afiq. ye Afiq lagi. hehe! walaupun masa tu aku agak busy, tapi aku tipu dia. yela. dia sms aku tu. susah nak percaya. tapi tu lah dia. bila aku dah nekad tak nak sms dia, tak nak contact dia, dia datang. aku memang happy. suka, yela, tiba2 HP bunyi,lepas tu pic dia keluar dengan love2 bagai, naik nama kat skrin, " my sayang ",tapi lepas tu? aku sedih. down gila. rindu apa semua. banyak juga benda yang kitaorang sms kan. 


paling aku perit nak bagitahu dia ialah bertapa tawar nya hati aku dengan cinta sekarang ni. sorry sangat. aku tahu aku tak cantik, tak cun, tapi buat masa ni, aku rasa kalau ada orang yang dekat2 dengan aku, nanti jadi mangsa je. ialah, hati tengah suam2 kuku lagi, kang tak pasal2 cakap aku main kan hati someone. bila dia sms semalam,tiba2 kepala aku terlintas. what if dia tiba2 cakap nak aku balik? then otak aku direct bagi jawapan even aku tak sempat nak fikir dalam2. 'terima jelah. kan sayang Afiq lagi. tak salah kan?' ok. tu yang otak aku bagi tahu aku. honestly memang aku nak dia juga. tapi aku takut dia akan buang aku macam ni lagi. dah2 la. dua kali dah aku kena buang (dengan yang first couple dulu and dia). yang aku bagi ialah cinta. tapi yang dia anggap, seksa.


ok. ok. aku nak story kenapa morning aku awal pulak. sebab nya ialah......

sebab semalam aku keluar jalan2. member aku yang sorang ni tak ada laptop. kesian dia nak buat assigment. aku bagi la dia pinjam. tapi sure2 la dia kena guna depan mata aku. haha! sebab tu la aku keluar. aku sayang Baby aku ni. lepas dia siap guna laptop aku (ekceli laptop habis bateri), dia nak belanja aku makan sebagai tanda thanks. tapi aku tahu dah dia sebenar nya nak spent time dengan aku. ( ok aku perasan. haha!) lets say, member aku ni si A (bukan nama sebenar) yang pinjam laptop apa semua kan? tiba2....


member lagi sorang yang aku kenal juga (si B) bagitahu yang ada orang nak cari gaduh dengan dia (B). so, semalam kita acara gadoh2 lah ye. kumpul geng2, siap2 semua. aku? aku pun angggkut geng tapi lepas tu aku nyorok. kena paksa sebab aku perempuan yang kiut miut (hahahaha!) =,= baru ingat nak tengok tapi kena marah. huhu. aku di hantar ke  rumah member perempuan yang berdekatan. (padahal rumah sewa aku pun dekat. entah lah. chaos la kata kan. tak fikir dengan betul kejap) pape pun, aku selamat. ok ? lega.. psssttt, jangan fikir bukan2 ok? ak tahu apa yang jadi semalam secara detail. jadi korang yang just tahu sikit2 ni, jangan nak ngade2 judge suka2 hati. 


haish! hati aku ni sedih la pulak. kalau nak baca lagi, lompat ke belog lagi satu. ok? tekan --->  (...GO...)


ni aku letak pic2 adik kesayangan aku. =) enjoy..

ni zaman dia baby lagi. tapi dah pandai tengok camera


dia tidur memang wajib gini.

nampak tak calar kat hidung tu? dia garu =,=


baru lepas mandi =)




kejar camera

No comments: