Welcome to my Page

Followers

Wednesday, April 6, 2011

. : speechless morning! : .

Macam Harem jadah! 

korang tahu, laki tu text aku pagi2 buta cakap :

" weh timah, aku follow up hidup ko. kesian aku tengok. ko dah putus sebab aku kan? tapi padan muka.puas hati aku. aku nak kat ko, ko jual mahal. macam lah ada orang nak kat ko selain aku."

haktuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! hoi!!!!

biar la tak ada orang nak kat aku pun. aku bukan makan duit siapa2 selain duit aku. aku tak hidup sebab kau semata2. boleh jalan lah! aku tak nak kat ko sebab ko tu buaya darat! ni life aku. apa nak jadi pun ni life aku. so ko boleh jaga life ko yang ko sendiri tak boleh nak jaga dari dulu. 

Afiq dah buang aku dari hidup dia ke apa ke, non of your business my so called "kawan". 


pa, tengok tu. dia jahat kan? adehhh.. papa.. papa mesti tak baca blog ayang ni kan? pa.. i miss you..

1 comment:

Anonymous said...

mang ak slh kacau ko dgn afiq yg ko syg tu. tp klu die syg ko tol2x, die tak lpas ko mcm tu ja. die kne siasat.