Welcome to my Page

Followers

Monday, April 25, 2011

entri terakhir

hai. ni maybe antara entry2 terakhir aku. just maybe. aku tak tahu. maybe aku ada masa seminggu lagi. or lebih,aku tak tahu. tuhan yang tahu. 

 well, for all wrong doing yang pernah aku buat, yang aku sakit kan hati siapa2 yang baca belog ni or yang kenal aku secara sengaja or tak, either aku memang berniat or tak, aku mintak maaf. 

aku ada banyak benda nak share tapi aku tak tahu mana nak mula. ye. aku ni noob sangat kan? kata la apa korang nak kata. ok? sampai korang puas hati. pape pun, doa kan aku jumpa kebahagiaan. hanya kawan2 terdekat sahaja yang tahu kenapa aku aku berhenti menulis, berhenti berbelog, mati kan HP, berhenti belajar. Ym segala bagai. aku dah off. pape pun, aku harap korang tak jalani hidup aku ni. sebab sumpah seksa. ok? bersyukur la dengan life korang ada sekarang. mine is worser than yang korang lalui tu. aku tak banyak masa. aku off dulu. 

mintak tolong boleh? tell him i love him so much. tell him that if he loves me back, he wont left. 

miss you holding me

3 comments:

Cob Nobbler said...

don't remember the ex.relax je la..some love were not meant to be..

the finder said...

tapi sedih sgt nami..
me and him, just like u n ez..
hope he could be elly too.. ='(

Nana25 said...

Ex u mmg Nik Tu ke? Know ni dh lama, hope u dh move on