Welcome to my Page

Followers

Tuesday, April 5, 2011

. : entri khas buat dia part 4 : .

Dear formal BF, Nik Sharil Afiq Mokhtar. 

hee.. Sayang.. I miss you so much..sila ignore gambar kat atas tu okay? hehe.. gambar ni aku tak edit sikit pun.. so, nampak segala 'jururawat' kat muka.. hehe.. right now, my hubby is in the train.. maybe tidur kot.. sebab tu tak mesej aku.. well, readers, aku dah clashed.. tapi aku still sayang dia as my hubby.. tak salah kan untuk aku still panggil dia 'sayang','hubby',ke apa2 yang aku suka. kan? 

Pa.. life ayang sangat sesak.. macam traffic jam kat KL pukul 4 / 5 petang tu.. sesak! pa, ayang tak salah kan? bukan salah ayang kan? laki tu yang gatal kan? pa cuma nak denda ayang je kan? nanti papa balik kat ayang balik kan? please say Yes pa. pa.. papa sayang ayang kan? :) ayang sayang papa 44X ganda lebih dari tu.. pa tidur elok2 ye sayang? ayang tunggu mesej dari papa..meanwhile, ayang buat kerja ayang sikit2..

in case if papa baca entry ni, papa.. you know how much you valued to me.. and nothing can beat you. tempat papa dalam hati ayang. sentiasa ada untuk papa.. balik lah ye sayang..

ok ok..next is for readers, tak salah kan kalau kita nak panggil orang yang kita sayang as apa pun kan? hubby,baby,anje,honey,papa,sayang,darling,daddy,mummy, or apa2 je.. kan? FYI, aku and Afiq just friend sekarang.. so, siapa yang nak takel dia, tampil lah kehadapan. mintak 'petua' dari aku pun boleh..hehe.. haha! weh, jangan mimpi lah! he's mine. haha! over my dead body tau?! kikikikikiki.. :P ok lah..karang ada yang cakap aku ni lebih sudu dari kuah..hidung tak mancung pipi tersorong2.. hee.. out dulu guys..pa. ILY!!

No comments: