Welcome to my Page

Followers

Wednesday, April 13, 2011

cerita basi


hai. hari ni aku dengan berkobar2 nya nak bercerita tentang life aku. 
(macam la sebelum ni cerita pasal life orang lain kan?) tapi yang ni versi lain sikit. versi tak sedih. yeay! aku tak sedih. 


semalam aku & my housemate kemas rumah. aku ni sangat suka main air + sabun. sebab rasa macam main ski. seronok. tapi perasmian majlis kemas2 ni lagi best. kami 5 orang kerjakan si tikus yang di jumpai dalam rumah kami. 5 orang ni dok kejar tikus yang seekor tu. letih gila. tiba2 kawan aku ( ABM ) call. dia accident. OMG! 


aku rasa macam nak pergi lawat tapi bila fikir2 balik, tak payah la kot. GF dia ada. family dia ada. aku ni siapa lah sangat. hehe! semalam, aku seronok basuh rumah. sental tandas. berus lantai dapur. redecorate dapur. happppyy! lengguh 1badan. haha!


and, semalam aku dah finish download YM. bukan aku tak pernah ada YM tapi sejak aku tukar laptop, aku tak download lagi YM. malas. hehe! aku ni superMalas girl tahu tak? lepas ni boleh la YM aku ye? hari ni, bangun tidur je, aku tengok destop aku dah ada icon YM. pergi dapur nak minum air, terasa segar. dapur dah cantik & wangi (bau softner Daia) . rumah dah bersih. so, konklusi nya aku happy pagi ni even aku tak mandi lagi sekarang. haha!

however, aku still rindu dia. hope dia rindu aku jugak.

p/s : ku cerita banyak2 about personal kat belog kulat. (sila click "kulat")  so jump ke sana lah kalau nak baca personal life aku. even aku bukan artis tapi tak salah kan kalau nak kongsi personal life?

4 comments:

Ikan Singgang said...

hahahhaha.. no komen

Apiz Dasamik said...

who is abm?

miss-not-so-good said...
This comment has been removed by the author.
Apiz Dasamik said...
This comment has been removed by a blog administrator.