Welcome to my Page

Followers

Wednesday, April 20, 2011

cara sedut

hai2. morning. pagi ni , aku nak bercerita " how to smoke without kesan pada lips. "

kawan2 aku ada yang smoke tapi tak dapat kita tengok kesan nya. kan selalu nya, kalau smokers ni kita cam dengan tengok bibir dia. bibir smoker tegar ni selalu nya jadi hitam kan? gelap2. ungu2. entah lah warna apa tapi gelap. arggghh! aku upload pics la senang..ok? jap nak google..

ok fine aku tak jumpa. huhu sedih betul.

tak pe.tak pe. aku sambung balik. erm..~~ haa..cara2 untuk avoid bibir jadi hitam ialah,..

hisap rokok tu jangan habis.. kan rokok tu ada part untuk kita sedut2 asap tu, haa..jangan bagi bara tu dah dekaat sangat baru nak stop.. stop hisap rokok bila bibir start rasa panas. so, bibir tak jadi hitam.. tapi jadi maintain pink =) kan cun tu... hehe 

tapi..~~ smoking tu tak bagus.. kalau boleh, avoid hisab rokok.. lagi class.. =) macam aku.. hahaha..tak membazir.. aku? si ex-smoker bibir pink! aku dah stop smokinggg..aku kena tampar sebab smoking..kureng hasam tol si penampar tu.. tapi tak apa. si penampar tu kacak lagi bergaya. (ye ke? ok. aku tipu. haha) aku fikir2 balik, baik lah. aku stop. thanks tampar aku ye incik pinky cause marah saya smoke. love you more. hahaha. opppss! no more love. haha. ok lah. aku nak hit the shower. nak makan, nak study kimia. 29 nanti exam kimia. tapi aku tak nak repeat lagi dah. adioussss.. -peace-

No comments: